Morgonsur musik

Photobucket

Ibland kan det vara befriande att göra något annorlunda, och som bryter av mot mina vanliga bittra kommentarer om rättssamhälle och säkerhetspolitik. Av denna anledning har jag bestämt mig för att diversifiera bloggens utbud, visa en mer positiv sida av mig själv, och har således lagt ut musik på Morgonsur.

Huruvida denna sida av mig är mer positiv eller ej kanske man förvisso skall avgöra först efter att ha lyssnat.

Om Morgonsur

Morgonsur förmedlar Magnus Ernströms personliga tankar och åsikter kring i första hand säkerhetspolitik och rättssamhälle, och är oberoende från alla myndigheter, organisationer, politiska partier eller företag.
Det här inlägget postades i Allmänt tyckande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgonsur musik

  1. BikinHeboh.biz skriver:

    Thanks for share.
    i like your site.

    Nice to meet you..

Kommentera

