Nytt på Morgonsur

My beautiful picture

Jag har länge tänkt uppdatera min blogg, men vet samtidigt hur irriterad jag blir när någon av de bloggar jag själv läser ändrar något. Nå, nu har jag trots det ändrat lite, och hoppas förändrings-oviljan går över snabbt hos er bloggläsare.

Min bok Ett halvt år, ett helt liv har väckt mer intresse än jag kunnat föreställa mig. Senaste återkoppling var Lars Gyllenhaals podcast Militärt med Gyllenhaal – i vilken jag utlovade en hemsida där intresserade kan ta del av bilder, kartor och annat material.

Jodå. Då är det bara att leverera. Har man lovat, har man lovat. Välkommen tilll min uppdaterade sida. Botanisera bland de nya menyerna upptill. Där finns bakgrundsmaterial och bilder till många av händelserna i Ett halvt år, ett helt liv. Och – mer kommer framöver…

 

 _     _     _

UPPDATERING 11/2 kl 14:23: Har lagt till fler bilder.

Om Morgonsur

Morgonsur förmedlar Magnus Ernströms personliga tankar och åsikter kring i första hand säkerhetspolitik och rättssamhälle, och är oberoende från alla myndigheter, organisationer, politiska partier eller företag.
Det här inlägget postades i Rättssamhälle. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nytt på Morgonsur

  1. Johan L skriver:

    Förändringen kunde varit värre 🙂

Kommentera

